Вівторок 08.12
5 клас
Українська мова- Розвиток мовлення. Особливості будови розповіді та елементарного роздуму. Завдання в Classroom
Фізкультура https://www.youtube.com/watch?v=RYc2yfzq1O0&t=70s&ab
Укр.література РМ.Творча робота. Завдання у Classroom.
Природознавство - § 17 повторити. Завдання в classroom.
Заруб. Література Джон Кітс. «Про коника та цвіркуна».Поетизація образу природи у вірші «Поезія землі не вмре ніколи…)Йоганн Вольфганг Гете. «Нічна пісня подорожнього». Прочитати і вміти переказувати с.123-128
Англійська мова- Підготуватися до с.р , завдання в класрумі
Культура добросусідства. Сусідська взаємодопомога. Волонтерство. Завдання в Classroom
6 клас
Фізкультура https://www.youtube.com/watch?v=RYc2yfzq1O0&t=70s&ab
Історія. §23 Піраміди (опрацювати)
Виписати висновки, ст. 72 завдання 1-3 (письмово - надіслати фото в Classroom)
https://www.youtube.com/watch?v=9eEItQvA2eg&ab - відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=EjLa1P1DtcQ&ab - додаткова інформація
Біологія - Лабораторне дослідження (Завдання в classroom).
Математика Перетворення звичайних дробів у десяткові. Нескінченні періодичні десяткові дроби. Пар. 12 № 280, 282, 283
Математика Десяткове наближення Пар 13. №292, 298
Українська мова Контрольна робота. Завдання у Classroom.
Географія - Рельєф дна океану. Опрацювати §17. Урок на платформі ZOOM.
7 клас
Фізкультура https://www.youtube.com/watch?v=6iJaHoVGPZI&ab - руханка
Алгебра №497 (н.п.), 449 (ст.п.) Пар. 13 № 477, 479 (ст.п.), № 530, 532(н.п.)
Географія - Тектоніка, рельєф, корисні копалини Південної Америки. Опрацювати §30. Урок на платформі Zoom.
Українська мова - Узагальнення і систематизація знань про дієприкметник.
Повторити правила п.18-25. Підготуватися до контрольної роботи. Завдання в Classroom
Фізкультура https://www.youtube.com/watch?v=RYc2yfzq1O0&t=70s&ab - руханка
Англійська мова- Виконати вправи, завдання в класрумі
Зарубіжна література Джеймс Олдрідж. "Останній дюйм". Проблема взаємин між батьками та дітьми. Прочитати оповідання Дж. Олдрідж "Останній дюйм" с.111-122.
Усна народна творчість -Провідні мотиви кріпацьких пісень. “Наступає чорна хмара”. Робота над змістом. Виразно читати, аналізувати. Виписати в зошити художні особливості пісні
8 клас
Інформатика Формати аудіо- та відеофайлів. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Захоплення аудіо та відео, створення аудіо-, відео фрагментів. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів. Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. Розробка сценарію відеофільму. Опрацювати презентацію в Classroom
Українська мова Безособові речення. Завдання у Classroom.
Геометрія Контрольна робота за посиланням https://naurok.com.ua/test/join. (прикріплюємо скріншот в класрум). Завдання в класрум
Історія України. §15 Практичне заняття. (опрацювати)
Дати відповіді до кожного пункту плану (письмово - надіслати фото в Classroom)
Підготовка до тематичного оцінювання. ст. 137
Географія - Кліматичні ресурси та охорона повітря. Опрацювати § 27. Практична робота №6. Визначення причин відмінностей кліматичних показників різних регіонів України за аналізом кліматичної карти. Урок на платформі Zoom.
Біологія - § 13, 14 опрацювати. Регуляція дихання та захворювання дихальної системи. Завдання в classroom.
Українська література “З дитинства:дощ”,”Наша мова”,”Теплі слова”. Завдання у Classroom.
Зарубіжна література Омар Хаям (бл.1048-після 1122). Рубаї. Лаконізм і місткість жанру рубаї. Основні теми й мотиви творчості Омара Хаяма. Вивчити напам’ять 2-3 рубаї Омара Хаяма.
9 клас
Фізика Лабораторна робота № 6. Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів. Виконати лабораторну роботу за інструкціями з відео в Classroom
Українська мова - Контрольний диктант. Урок на платформі ZOOM.
Повторити правила п.13-16
Біологія - § 22( Репарація. Транскрипція РНК).Завдання в classroom.
Українська література -Значення творчості Г. Квітки- Основ’яненка. Завдання у Classroom.
Географія -Металургійне виробництво світу. Опрацювати § 23,24. Урок на платформі Zoom. Завдання у classroom.
Історія України. §7 Політика Австрійської імперії щодо українських територій
ст. 53, завдання 1-5 (усно), 6-9 (письмово - надіслати фото в Classroom)
https://www.youtube.com/watch?v=oUOPeUdCkKg&ab
ЮНЕСКО