На час карантину ми пропонуємо Вам долучитися до дистанційного навчання. Уважно слідкуйте за оновленнями, що з'являтимуться на нашому сайті. Для уникнення проблем з успішністю у подальшому навчанні виконання завдань є обов'язковим!
С.99 опрацювання граматичного матеріалу впр. 1 (письмово) за зразком.
С. 100 прочитати і перекласти діалог(усно), впр.2 дати відповіді на питання(усно) ,
с.101 виписати слова у словник.
21.01.16
С.101 впр.1 (письмово) за зразком розмістити слова в табличці, слова перекласти і виписати у словник. Впр.2 ( письмово) написали лист другу чим ти і твоя сім’я займається, підготовити усну розповідь
22.01.16
С.102 впр.1 (усно) перекласти і виписати слова у словник.
Чергування е,о після ж,дж,ч,ш. (ст..163). Вправа 325,328,331.
5 кл.Українська література
Ст.150. Леонід Глібов; ст..153. Порівняння.
6 кл. Українська мова.
Ст.116. Закінчення іменників II відміни в Р.в.одн.
Вправа 246,247,248.
С.118-119;121. Вправа 253,254,256.
6 кл. Українська література
Ірина Жиленко (ст..82). Поезіїї. Напам»ять одну із поезій ( на вибір ).
7 кл. Українська мова.
Кома при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівнику (ст..167, 172, 174 ). Вправа 304,306.
Дієприслівники недоконаного й доконаного виду, їх творення (ст..177 ). Вправа 320,325,326.
7 кл. Українська література
Богдан Лепкий «Мишка ( Казка для дітей: для малих і великих )». Ст.200-203 (скласти хронологічну таблицю), ст..203-210 (прочитати, скласти план до твору).
8кл. Українська мова.
Узагальнено-особове речення, вираження головного члена в ньому.
Безособове речення, вираження головного члена в ньому.