Вівторок, 23.04.2024, 21:26
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна План заходів протидії булінгуРеєстраціяВхід
Меню сайту
Форма входу

Затверджено

                                                                                                   наказ Чернівецької

                                                                                                  ЗОШ І-ІІ ст. № 19

                                                                                            30  .01.2019 №30                                                                                    

 

ПЛАН ЗАХОДІВ

 Чернівецької ЗОШ І- ІІ ст. № 19

щодо запобіганню та проти дії  булінгу  серед школярів на 2019

 

Зміст заходу

Термін виконання

Відповідальні

1

На нараді при в.о. директора розглядатии питання  активізації роботи з батьками, стану профілактичної та індивідуальної роботи з дітьми, які потребують особливої педагогічної уваги.

щокварталу

адміністрація, практичний психолог

2

На  засіданні педагогічної ради розглянути виконання державних документів, регіональних програм з даної теми, питання ефективності виховної роботи у закладі

 Квітень 2019 р.

адміністрація

3

Здійснювати моніторинг поведінки учнів щодо проявів емоційної нестабільності з метою подальшої роботи з дітьми  «групи ризику», протидії булінгу.

постійно

Класоводи, кл.кер., психолог

4

Провести МО класних керівників, на якому розглянути питання протидії булінгу  в учнівському середовищі «Розв’язання конфліктних ситуацій між вчителями та підлітками»

Березень

2019 р.

Керівник МО

Адажій Л.В.

5

Провести  семінар-тренінг  з вчителями на тему  «Безпечна школа. Маски булінгу»

Лютий

2019

Психолог

 Сойка Л.О.

 

6

Залучати до гурткової та позашкільної роботи  учнів схильних до девіантних проявів

Протягом року

класні керівники, психолог

7

Створити інформаційний  куточок з методичною літературою, інформацією про телефон довіри, даними про адреси і режими роботи спеціалізованих лікарень, психологічних центрів допомоги, інших фахівців для педагогів.

До 01.02.2019р.

соц.педагог, психолог,

бібліотекар

8

Спланувати «Години психолога» з  тренінговими заняттями з учнями на теми: «Навчання технікам керування емоціями, зняття м’язового й емоційного напруження»; «Навчання конструктивних поведінкових реакцій у проблемних ситуаціях (тренінг проблемно-вирішальної поведінки)»; «Розвиток позитивної самооцінки та цінності особистості», «Психологічні техніки особистісного зростання»

Протягом року

Психолог,

 

9

Проводити години спілкування, бесіди, індивідуальну роботу з учнями щодо формування цінності життя «Я – це Я», «Що є цінного в житті молодої людини», «Феномен людини», «Мої цінності і пріоритети», «Плануємо майбутнє», «Оволодіваємо навичками толерантного спілкування», «Розвиток ресурсної сфери особистості», «Як побороти стрес і депресію», «Безпечний інтернет: правила поведінки».

протягом року

класні керівники, психолог

10

Перегляд з обговоренням відеороликів «Нік Вуйчич про булінг у школі», «Зупиніться!!! Моя історія про боулінг та і кібербулінг», «Булінг у школі та як з ним боротися  -говоримо з Уповноваженим Президента України»

Протягом року

класні керівники, психолог,

бсоц.педагог

 

11

Посилити індивідуальну роботу з учнями «групи ризику» (неблагополучні сім’ї, неврівноважені, схильні до непродуманих вчинків).

постійно

Класні керівники, відповідальна за сайт Гавлюк Н.М.

12

Проводити батьківські лекторії з метою підвищення психологічної компетентності батьків щодо можливого негативного впливу Інтернет-ресурсів на психоемоційний стан та особливості розвитку дітей та підлітків.

постійно

Класні керівники, класоводи

13

Проводити індивідуальну роботу з батьками щодо врахування психолого-педагогічних особливостей дітей для створення системи адекватних виховних впливів з метою покращення психологічного мікроклімату в сім’ї.

Постійно

Кл.керівник, класоводи, психолог

14

Перегляд відеопрезентацій «Булінг у школі. Як його розпізнати.», «Кібербулінг або агресія в Інтернеті», «Поради щодо захисту від боулінгу»

Протягом року

Класоводи, психолог, 2-4 кл.

15

Провести батьківські збори спільно з інспектором  ювенальної превенції з обговоренням питання «Алгоритм дій у разі виявлення боулінгу/цькування дітей та дорослих, заходи щодо його попередження. Покарання за вчинення морального чи фізичного насильства за приховання таких дій» та залучити

До 15 лютого 2019 р.

Адміністрація,психолог

16

Міні-треніг «Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті»

Березень 2019 р.

Соц.пед., психолог, пед.орг.

17

Консультативний пункт «Скринька довіри»

постійно

Психолог, соц.педагог

18

Проведення уроків відвертого спілкування1-4 кл. - «Змінюй в собі негативне ставлення до інших». 5-7кл. – «Допоможи собі рятуючи інших». 8-9 кл. - «Стережись! Бо, що посієш то й пожнеш», «Про стосунки в учнівському середовищі».

 

Протягом

 року

Класоводи, кл.керівники

19

Складання та розповсюдження серед учнів 1-9 кл. листівок на тему « Не стань жертвою  булінгу»

Вересень

2019 р.

 

20

Години відвертого спілкування за участю представників дитячої поліції , психолога, со.педагога

Протягом року

Кл.керівники, класоводи

21

Конкурс-виставка плакатів на тему «Шкільному булінгу скажемо – НІ!

Березень

 2019 р.

Педагог-організатор Судейко І.Я.

 

 

 

 

 

Статистика
Календар України. Українське ділове мовлення
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Чернівецька гімназія №3 © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz