2 клас
|
Літературне читання |
с. 95, виразно читати вірш, вивчити про Рильського |
Математика |
Засвоїти таблицю ділення на 4, виконати № 625, 627, 628 |
Українська мова |
виконати впр.273, 274 , 627, 628 |
3 клас
|
|
http://school19cv.at.ua/Karantin2018/3_klas_20.02..docx |
4 клас
|
http://19teacher3.wixsite.com/3class/distancijna-shkola
|
5 клас
|
Природознавство |
Тема. Вода на Землі. Три стани води. Колообіг води. |
Математика |
§33. №1094, 1095, 1098, 1100
|
Українська література |
Зірка Мензатюк. «Таємниця козацької шаблі». Характеристика образів.
|
Українська мова |
Особливості будови опису природи (ст.150-151). Опрацювати матеріал підручника; вправа 338 (скласти план)
|
6 клас
|
Основи здор. |
Поняття конфлікту. Види і способи розв'язання конфліктів |
Географія |
опрацювати тему «Клімат» |
Зарубіжна література |
Прочитати повість В.Г.Короленка.»Сліпий музикант». Скласти план.
|
Українська література |
Написати невеликий роздум на тему «Чим вимірюється дружба, посилаючись на приклади з повісті В. Нестайка «Тореадори з Васюківки» |
Українська мова |
Особливості будови опису природи (ст.150-151). Опрацювати матеріал підручника; вправа 338 (скласти план)
|
Історія |
§18 Опрацювати |
7 клас
|
Біологія |
Практична робота №6. Порівняння будови головного мозку хребетних тварин. Опр. §36 |
Фізика |
§ 24 опрацювати |
Інформатика |
П. 4.5 опрацювати |
Геометрія |
§3 п. 17. №424, 425, 443
|
Українська література |
В.Симоненко. «Ти знаєш, що ти-людина?»
|
Англійська мова |
С.96 (чит,перекл.) впр.4 с.97 (пис.)
|
8 клас
|
Алгебра |
§2 п. 17. №560, 565, 571, 573, 576
|
Географія |
опрацювати §48 |
Українська мова |
Вставні слова. п.32, впр.1-2 ст.111.
|
Англійська мова |
С. 92 (чит.,переклад)
|
Історія України |
§19 Опрацювати, ст.144, завдання 1-8 (усно) |
9 клас
|
Інформатика |
П. 8.2 повторити |
Геометрія |
№615 (Обовязково)!!!
§18. №632, 633, 634, 635
|
Географія |
опрацювати §25, вивчити основні терміни |
Українська мова |
Впр.344-345 |
Англійська мова |
Впр. 1,2,3 с.74 (пис.) |
Історія |
§23 Опрацювати, ст.195, завдання і запитання (опрацювати усно)
|